Často kladené otázky

Váš dotaz už možná někdy padl. Proto jsme připravili souhrn nejčastěji kladených otázek.

Běžný uživatel


Rezervace vozidel

  • Jak vytvořím rezervaci?

    Přihlaste se do aplikace SmartlyCar a zůstaňte v modulu Můj přehled. Pro vytvoření nové rezervace klikněte na tlačítko Nová jízda nebo na tlačítko s účelem jízdy Pracovní/Soukromá. Dojde k vypsání dalších požadovaných údajů, které po vyplnění potvrdíte tlačítkem Vytvořit jízdu.

  • Jak zruším provedenou rezervaci?

    Přihlaste se do aplikace SmartlyCar a zůstaňte v modulu Můj přehled. V prostředním panelu uvidíte informaci o nejbližší jízdě či o těch plánovaných. Pokud chcete rezervaci zrušit, klikněte na tlačítko Upravit jízdu nebo ve výpisu plánovaných jízd na ikonu tužky vpravo v řádku jednotlivé rezervace. Dojde k zobrazení nastavení jízdy a tady stačí kliknout na tlačítko Zrušit jízdu. Je hotovo! Rezervace byla zrušena.

  • Jak upravím provedenou rezervaci?

    Přihlaste se do aplikace SmartlyCar a zůstaňte v modulu Můj přehled. V prostředním panelu uvidíte informaci o nejbližší jízdě či o těch plánovaných. Pokud chcete rezervaci upravit, klikněte na tlačítko Upravit jízdu nebo ve výpisu plánovaných jízd na ikonu tužky vpravo v řádku jednotlivé rezervace. Dojde k zobrazení nastavení jízdy, opravte požadované informace pro uložení změn klikněte na tlačítko Uložit úpravy.

  • Rezervace parkování

  • Jak rezervovat parkování?

    Je hned několik způsobů, jak si můžete rezervovat parkování. Pokud potřebujete parkování pro aktuální den (ve večerních hodinách rezervujete následující den), stačí se přihlásit do aplikace a zůstat na stránce “Můj přehled”. Pod nadpisem Nové parkování se nachází box pro rychlou rezervaci parkování včetně informace o aktuálním vytížení parkoviště. Klikněte na tlačítko “Rezervovat místo” a obratem se vypíše jaké místo vám bylo rezervováno.

    Potřebujete místo na jiný den v týdnu? V levém sloupci klikněte na záložku “Parkování”. Na stránce Parkování uvidíte jednotlivé dny pro které si můžete provést rezervaci. U vybraného dne stačí kliknout na tlačítko “Rezervovat místo” a parkování máte rezervováno.

  • Jak zrušit rezervaci parkování?

    Přihlaste se do aplikace SmartlyCar a přejděte do modulu “Parkování”. Pokud máte pro některý den parkovací místo zarezervováno a potřebujete rezervaci zrušit, klikněte ve vybraném dni na tlačítko “Zrušit rezervaci”. Ve vyskakovacím okně potvrďte, že opravdu chcete parkování zrušit a je hotovo.

  • Jak uvolnit přidělené parkování?

    Uvolnit parkování můžete tehdy, máte-li parkovací místo dlouhodobě přiděleno. Přihlaste se do aplikace SmartlyCar a přejděte do modulu “Parkování”. V pravém hornímu rohu klikněte na tlačítko “Nastavit uvolnění parkování”. Teď už jen nastavte od kdy do kdy potřebujete své parkovací místo uvolnit a uvolnění potvrďte.

  • Potřebuji své přidělené parkovací míst dříve.

    Pokud jste přidělené místo krátkodobě uvolnili pro své kolegy a potřebujete své místo dříve, než jste nastavili, přejděte do modulu “Parkování”. V pravém horním rohu klikněte na tlačítko “Potřebuji své místo dříve”. Nastavte od kdy místo znovu potřebujete a volbu potvrďte. A je to, parkovací místo vám bylo vráceno. Kolegy, kteří měli místo rezervované o změně v parkování upozorníme.

  • Jak rezervovat konkrétní parkovací místo?

    Přihlaste se do aplikace SmartlyCar a přejděte do modulu “Parkování”. Pokud potřebujete rezervovat konkrétní parkovací místo (například místo s el. nabíječkou), vyberte den a klikněte v boxu na datum. Dostanete se do přehledu všech parkovací míst pro vybraný den. Vyberte místo a klikněte na tlačítko “Rezervovat místo”.

  • Registrace a nastavení uživatele

  • Jak se zaregistruji do své firmy?

    K registraci do aplikace SmartlyCar přejděte na stránku registrace. Vyplňte e-mail a zvolte vhodné heslo. Následně vložte registrační kód, který jste obdrželi od vašeho administrátora aplikace. Pro dokončení registrace je nutné ověřit vaši e-mailovou adresu. K tomu stačí otevřít obdržený e-mail a kliknout na tlačítko “Ověřit e-mail”. A je to, registrace je dokončena, můžete se přihlásit.

  • Jak nastavím další informace o svém účtu?

    Uvnitř aplikace najeďte myší v pravém horním rohu na svůj e-mail, kde dojde k zobrazení vysouvacího menu. V nabídce klikněte na položku Správa účtu. Ve správě účtu můžete nastavit tyto údaje: mobil, jméno, příjmení a SPZ (v případě, že má vaše firma aktivovanou kontrolu SPZ pro parkování). Vyplňte údaje, které potřebujete nastavit a úpravy potvrďte kliknutím na tlačítko “Uložit”.

  • Jak změnit heslo?

    Uvnitř aplikace najeďte myší v pravém horním rohu na svůj e-mail, kde dojde k zobrazení vysouvacího menu. V nabídce klikněte na položku Správa účtu. V levém postranním menu klikněte na “Heslo”. Nejprve zadejte současné heslo. Následně vyplňte nové heslo, které budete používat pro přihlášení do aplikace. Pro bezpečnou změnu, prosím, heslo zopakujte i do následujícího řádku. Úpravu hesla potvrdíte kliknutím na tlačítko “Uložit nové heslo”.

  • Zapomněli jste heslo?

    Pokud si nepamatujete vaše heslo, můžete si ho snadno obnovit. Na stránce přihlášení do aplikace stačí kliknout na “Ups. Zapomněl jsem heslo”. Vyplňte e-mail a klikněte na tlačítko „Potvrdit„. Na e-mail vám obratem pošleme odkaz, na který stačí kliknout a otevře se vám formulář s instrukcemi pro nastavení nového hesla. Vyplňte požadované pole a potvrďte nové heslo kliknutím na tlačítko “Nastavit nové heslo”.

  • Jak změnit přihlašovací e-mail?

    Přihlašovací e-mail ke vstupu do aplikace nelze upravit. Obraťte se prosím na svého administrátora aplikace.

  • Jak změnit notifikační e-mail?

    Uvnitř aplikace najeďte myší v pravém horním rohu na svůj e-mail, kde dojde k zobrazení vysouvacího menu. V nabídce klikněte na položku Správa účtu. V levém postranním menu klikněte na “E-mail”. Do pole “Nový e-mail” vyplňte novou e-mailovou adresu, kterou chcete použít k zasílání notifikací z aplikace. Úpravu potvrdíte kliknutím na tlačítko “Změnit e-mail”.

  • Administrátor aplikace


    Nastavení aplikace

  • Jak změnit základní nastavení aplikace?

    Přihlaste se do aplikace SmartlyCar a v levém dolním rohu najdete Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Aplikace. V horním panelu naleznete možnosti Správa modulů a Nastavení aplikace. V jednotlivých záložkách naleznete možnosti, jak si přizpůsobit aplikaci vlastním potřebám. Co vše zde můžete nastavit? Například nastavení času notifikací, výchozí místo rezervací, aktivovat spolujízdy atd.

  • Nastavení uživatelů

  • Jak přidat nového uživatele?

    V administrativním prostředí aplikace není třeba nic nastavovat. Stačí uživateli zaslat vygenerovaný registrační kód vaši společnosti a odkaz na stránku registrace. Váš registrační kód naleznete v NastaveníAplikace – záložka Údaje o společnosti.

  • Jak upravit údaje uživatele?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Uživatelé. V horním panelu naleznete možnost Správa uživatelů – klikněte na záložku a tady už jen stačí jen vybrat, kterého uživatele chcete upravit. Upravte požadované údaje a nastavení potvrďte tlačítkem Uložit nastavení.

  • Jak odstranit/deaktivovat uživatele?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Uživatelé. V horním panelu naleznete možnost Deaktivovat uživatele – klikněte na záložku a vyberte, kterého uživatele chcete deaktivovat a volbu potvrďte.

  • Jak nastavit oprávnění uživatele?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Oprávnění. V horním panelu naleznete možnost Nastavení uživatelských rolí – klikněte na záložku a vyberte, kterému uživateli chcete oprávnění upravit. Nastavte požadované oprávnění a nastavení potvrďte tlačítkem Uložit nastavení.

  • Kde najdu kód firmy pro registraci dalších uživatelů?

    V aplikaci SmartlyCar klikněte v levém dolním na NastaveníAplikace – záložka Údaje o společnosti. Tady naleznete vygenerovaný registrační kód vaši společnosti, který stačí uživatelům rozeslat společně se stránkou registrace.

  • Nastavení vozidel

  • Jak přidat nové vozidlo?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Vozidla. V horním panelu naleznete možnost Nové vozidlo – klikněte na záložku.  Nejprve vyplňte SPZ. Hned co ji vyplníte otevře se vám po kontrole SPZ možnost nastavení i dalších potřebných údajů o vozidle. Přidání nového vozidla potvrdíte tlačítkem Přidat vozidlo.

  • Jak upravit vozidlo?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Vozidla. V horním panelu naleznete možnost Upravit vozidlo – klikněte na záložku a zde už stačí jen vybrat, které vozidlo chcete upravit. Upravte požadované údaje a nastavení potvrďte tlačítkem Uložit úpravy.

  • Jak deaktivovat/odstranit vozidlo?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Vozidla. V horním panelu naleznete možnost Deaktivovat vozidlo – klikněte na záložku a vyberte, které vozidlo chcete deaktivovat a volbu potvrdit tlačítkem Deaktivovat vozidlo.

  • Jak nastavit oprávnění k vozidlům?

    V základu jsou všechny přidaná vozidla povoleny pro všechny uživatele.  Pokud to chcete změnit v aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Oprávnění. V horním panelu naleznete možnost Nastavení oprávnění k vozům – klikněte na záložku a zde už stačí jen vybrat, které vozidlo chcete vybranému uživateli odebrat. Nastavte požadované oprávnění a nastavení potvrďte tlačítkem Odebrat oprávnění.

  • Nastavení parkování

  • Jak přidat nové parkovací místo?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Parkování. V horním panelu naleznete možnost Parkovací místa – klikněte na záložku. Nyní klikněte na tlačítko “Přidat parkovací místo”.  Zadejte název místa. vyberte parkovací kategorii a případně vyberte typ místa. Vše potvrdíte kliknutím na tlačítko “Přidat parkovací místo”.

  • Jak přidat parkovací kategorii?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Parkování. V horním panelu najdete tlačítko “Přidat kategorii”.  Zadejte název parkovací kategorie a vytvoření potvrdíte kliknutím na tlačítko “Přidat kategorii”.

  • Jak upravím parkovací místo?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Parkování. V horním panelu naleznete možnost Parkovací místa – klikněte na záložku. V seznamu vidíte všechna vytvořená parkovací místa. Pro úpravu klikněte na ikonu “tužky”. Upravte co potřebujete a změny potvrďte kliknutím na tlačítko “Uložit úpravy”.

  • Jak odstraním parkovací místo?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Parkování. V horním panelu naleznete možnost Parkovací místa – klikněte na záložku. V seznamu vidíte všechna vytvořená parkovací místa. Pro odstranění klikněte na ikonu “tužky”. Odstranění provedete kliknutím na tlačítko “Odstranit parkovací místo”. Ale pozor! Odstraněním místa se vymaže také parkovací historie.

  • Jak přidělím parkovací místo zaměstnanci?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Parkování. V horním panelu naleznete možnost Parkovací místa – klikněte na záložku. V seznamu vidíte všechna vytvořená parkovací místa. Pro přistoupení do detailu místa klikněte na ikonu “odkazu s šipkou”. Dojde k otevření detailu konkrétního parkovacího místa.

    V levém sloupci najdete box s názvem “Přidělení parkovacího místa”. Teď už jen stačí vybrat uživatele, kterému chcete parkovací místo přidělit a přidělení potvrdit kliknutím na tlačítko “Přidělit místo”.

  • Rezervační systém vozidel

  • Jak vytvořím rezervaci pro vybraného uživatele?

    K tomu abyste vytvořil rezervaci, není nutné přiřadit vybraného uživatele. Jako administrátor tak stačí vytvořit rezervaci, pomocí formuláře na stránce Můj přehled nebo v detailu vozidla na stránce modulu Vozidla. Rezervace je danému uživateli přiřazena až při vyzvednutí vozidla. Jakmile si zaměstnanec vozilo vyzvedne, vy  mu v aplikaci rezervaci přiřadíte a zahájíte jízdu.

  • Jak provedu vyzvednutí vozidla?

    K tomu, aby se rezervace změnila v jízdu je potřeba provést vyzvednutí vozidla. Vyzvednutí vozidla provedete na stránce modulu Vozidla – detail zvoleného vozidla, které si zaměstnanec přišel zapůjčit. V levém sloupci v boxu Správa jízdy klikněte na tlačítko Začít jízdu – vyberte zaměstnance a klikněte na tlačítko Vyzvednout vozidlo.

  • Jak provedu vrácení vozidla?

    Vrácení vozidla provedete na stránce modulu Vozidla – detail vozidla, které zaměstnanec přišel vrátit. V levém sloupci v boxu Správa jízdy klikněte na tlačítko Ukončení jízdy – vyplňte požadované údaje a potvrďte vrácení vozidla kliknutím na tlačítko Ukončit jízdu.

  • Jak upravím provedenou rezervaci?

    V aplikaci SmartlyCar klikněte v levém panelu na modul Vozidla. Vyberte vozidlo, kterého se daná rezervace týká. V detailu vozidla uvidíte přehled všech rezervací. Kliknutím na ikonu tužky vpravo v řádku jednotlivé rezervace, dojde k zobrazení nastavení. Vyplňte požadované změny a klikněte na tlačítko Uložit úpravy. A je to! Rezervace byla upravena.

  • Jak zruším provedenou rezervaci?

    V aplikaci SmartlyCar klikněte v levém panelu na modul Vozidla. Vyberte vozidlo, kterého se daná rezervace týká. V detailu vozidla uvidíte přehled všech rezervací. Kliknutím na ikonu tužky vpravo v řádku jednotlivé rezervace, dojde k zobrazení nastavení.  Stačí kliknout na tlačítko Zrušit jízdu a je hotovo. Rezervace byla zrušena

  • Kniha jízd

  • Jak mohu exportovat vygenerovanou knihu jízd?

    V aplikaci SmartlyCar klikněte v levém panelu na modul Kniha jízd. Nastavte si ve filtraci potřebné parametry, za jaké období, uživatele nebo vozidlo knihu jízd potřebujete. Klikněte na tlačítko Zobrazit a pak už jen stačí kliknout na tlačítko Export do Excelu nebo Export do CSV. Kliknutím na tlačítko dojde k vygenerování a stažení potřebného dokumentu.