Často kladené otázky

Váš dotaz už možná někdy padl. Proto jsme připravili souhrn nejčastěji kladených otázek.

Běžný uživatel


Rezervace vozidel

  • Jak vytvořím rezervaci?

    Přihlaste se do aplikace SmartlyCar a zůstaňte v modulu Můj přehled. Pro vytvořené nové rezervace klikněte na tlačítko Nová jízda nebo na tlačítko s účelem jízdy Pracovní/Soukromá. Dojde k vypsání dalších požadovaných údajů, které po vyplnění potvrdíte tlačítkem Vytvořit jízdu.

  • Jak zruším provedenou rezervaci?

    Přihlaste se do aplikace SmartlyCar a zůstaňte v modulu Můj přehled. V prostředním panelu uvidíte informaci o nejbližší jízdě či o těch plánovaných. Pokud chcete rezervaci zrušit, klikněte na tlačítko Upravit jízdu nebo ve výpisu plánovaných jízd na ikonu tužky vpravo v řádku jednotlivé rezervace. Dojde k zobrazení nastavení jízdy a tady stačí kliknout na tlačítko Zrušit jízdu. Je hotovo! Rezervace byla zrušena.

  • Jak upravím provedenou rezervaci?

    Přihlaste se do aplikace SmartlyCar a zůstaňte v modulu Můj přehled. V prostředním panelu uvidíte informaci o nejbližší jízdě či o těch plánovaných. Pokud chcete rezervaci upravit, klikněte na tlačítko Upravit jízdu nebo ve výpisu plánovaných jízd na ikonu tužky vpravo v řádku jednotlivé rezervace. Dojde k zobrazení nastavení jízdy, opravte požadované informace pro uložení změn klikněte na tlačítko Uložit úpravy.

  • Administrátor aplikace


    Nastavení aplikace

  • Jak změnit základní nastavení aplikace?

    Přihlaste se do aplikace SmartlyCar a v levém dolním rohu najdete Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Aplikace. V horním panelu naleznete možnosti Správa modulů a Nastavení aplikace. V jednotlivých záložkách naleznete možnosti, jak si přizpůsobit aplikaci vlastním potřebám. Co vše zde můžete nastavit? Například nastavení času notifikací, výchozí místo rezervací, aktivovat spolujízdy atd.

  • Nastavení uživatelů

  • Jak přidat nového uživatele?

    V administrativním prostředí aplikace není třeba nic nastavovat. Stačí uživateli zaslat vygenerovaný registrační kód vaši společnosti a odkaz na stránku registrace. Váš registrační kód naleznete v NastaveníAplikace – záložka Údaje o společnosti.

  • Jak upravit údaje uživatele?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Uživatelé. V horním panelu naleznete možnost Správa uživatelů – klikněte na záložku a tady už jen stačí jen vybrat, kterého uživatele chcete upravit. Upravte požadované údaje a nastavení potvrďte tlačítkem Uložit nastavení.

  • Jak odstranit/deaktivovat uživatele?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Uživatelé. V horním panelu naleznete možnost Deaktivovat uživatele – klikněte na záložku a vyberte, kterého uživatele chcete deaktivovat a volbu potvrďte.

  • Jak nastavit oprávnění uživatele?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Oprávnění. V horním panelu naleznete možnost Nastavení uživatelských rolí – klikněte na záložku a vyberte, kterému uživateli chcete oprávnění upravit. Nastavte požadované oprávnění a nastavení potvrďte tlačítkem Uložit nastavení.

  • Kde najdu kód firmy pro registraci dalších uživatelů?

    V aplikaci SmartlyCar klikněte v levém dolním na NastaveníAplikace – záložka Údaje o společnosti. Tady naleznete vygenerovaný registrační kód vaši společnosti, který stačí uživatelům rozeslat společně se stránkou registrace.

  • Nastavení vozidel

  • Jak přidat nové vozidlo?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Vozidla. V horním panelu naleznete možnost Nové vozidlo – klikněte na záložku.  Nejprve vyplňte SPZ. Hned co ji vyplníte otevře se vám po kontrole SPZ možnost nastavení i dalších potřebných údajů o vozidle. Přidání nového vozidla potvrdíte tlačítkem Přidat vozidlo.

  • Jak upravit vozidlo?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Vozidla. V horním panelu naleznete možnost Upravit vozidlo – klikněte na záložku a zde už stačí jen vybrat, které vozidlo chcete upravit. Upravte požadované údaje a nastavení potvrďte tlačítkem Uložit úpravy.

  • Jak deaktivovat/odstranit vozidlo?

    V aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Vozidla. V horním panelu naleznete možnost Deaktivovat vozidlo – klikněte na záložku a vyberte, které vozidlo chcete deaktivovat a volbu potvrdit tlačítkem Deaktivovat vozidlo.

  • Jak nastavit oprávnění k vozidlům?

    V základu jsou všechny přidaná vozidla povoleny pro všechny uživatele.  Pokud to chcete změnit v aplikaci SmartlyCar najdete v levém dolním rohu Nastavení. V menu Nastavení klikněte na záložku Oprávnění. V horním panelu naleznete možnost Nastavení oprávnění k vozům – klikněte na záložku a zde už stačí jen vybrat, které vozidlo chcete vybranému uživateli odebrat. Nastavte požadované oprávnění a nastavení potvrďte tlačítkem Odebrat oprávnění.

  • Rezervační systém

  • Jak vytvořím rezervaci pro vybraného uživatele?

    K tomu abyste vytvořil rezervaci, není nutné přiřadit vybraného uživatele. Jako administrátor tak stačí vytvořit rezervaci, pomocí formuláře na stránce Můj přehled nebo v detailu vozidla na stránce modulu Vozidla. Rezervace je danému uživateli přiřazena až při vyzvednutí vozidla. Jakmile si zaměstnanec vozilo vyzvedne, vy  mu v aplikaci rezervaci přiřadíte a zahájíte jízdu.

  • Jak provedu vyzvednutí vozidla?

    K tomu, aby se rezervace změnila v jízdu je potřeba provést vyzvednutí vozidla. Vyzvednutí vozidla provedete na stránce modulu Vozidla – detail zvoleného vozidla, které si zaměstnanec přišel zapůjčit. V levém sloupci v boxu Správa jízdy klikněte na tlačítko Začít jízdu – vyberte zaměstnance a klikněte na tlačítko Vyzvednout vozidlo.

  • Jak provedu vrácení vozidla?

    Vrácení vozidla provedete na stránce modulu Vozidla – detail vozidla, které zaměstnanec přišel vrátit. V levém sloupci v boxu Správa jízdy klikněte na tlačítko Ukončení jízdy – vyplňte požadované údaje a potvrďte vrácení vozidla kliknutím na tlačítko Ukončit jízdu.

  • Jak upravím provedenou rezervaci?

    V aplikaci SmartlyCar klikněte v levém panelu na modul Vozidla. Vyberte vozidlo, kterého se daná rezervace týká. V detailu vozidla uvidíte přehled všech rezervací. Kliknutím na ikonu tužky vpravo v řádku jednotlivé rezervace, dojde k zobrazení nastavení. Vyplňte požadované změny a klikněte na tlačítko Uložit úpravy. A je to! Rezervace byla upravena.

  • Jak zruším provedenou rezervaci?

    V aplikaci SmartlyCar klikněte v levém panelu na modul Vozidla. Vyberte vozidlo, kterého se daná rezervace týká. V detailu vozidla uvidíte přehled všech rezervací. Kliknutím na ikonu tužky vpravo v řádku jednotlivé rezervace, dojde k zobrazení nastavení.  Stačí kliknout na tlačítko Zrušit jízdu a je hotovo. Rezervace byla zrušena

  • Kniha jízd

  • Jak mohu exportovat vygenerovanou knihu jízd?

    V aplikaci SmartlyCar klikněte v levém panelu na modul Kniha jízd. Nastavte si ve filtraci potřebné parametry, za jaké období, uživatele nebo vozidlo knihu jízd potřebujete. Klikněte na tlačítko Zobrazit a pak už jen stačí kliknout na tlačítko Export do Excelu nebo Export do CSV. Kliknutím na tlačítko dojde k vygenerování a stažení potřebného dokumentu.